quarta-feira, janeiro 31, 2007

Hush


Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Cant you understand
Oh my little girl

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Enjoy the silence

3 comentários:

cube disse...

Love lifts us up where we belong, Where eagles fly on a mountain high
Love makes us act like we are fools, Throw our lives away, For one happy day! We could be heroes, Just for one day ...

Anónimo disse...

Eu procurei mas não consegui encontrar.. por isso gostava de saber se seria possível disponibilizar um link para essa imagem em ponto grande. :) Perdoa o incómodo, mas adorei-a e gostava muito de a ter na minha pequena "colecção" ;)

Cumprimentos!

Loot disse...

Não sei de nenhum link, mas envia-me um email para ficar com a tua morada que eu envio-te a imagem depois. (jgabrielam@hotmail.com). Se por acaso encontrar um link eu meto aqui.
Já agora a imagem é desenhada por Jim Lee, e como já vi que concordas o senhor tem muito jeito :)